Thursday, April 21, 2011

Tahniah 'Yang ke-100"

Assalamualaikum,...

Misi selesai

follower yang ke-100 sudah pun muncul

dia adalah

umUMRA

jom cepat, ramai-ramai terjah blog beliau

umUMRA
berjaya menjadi follower yang ke 100 blog 'me_nazri'

dan lulus semua syarat haha. cam hape bagi syarat pulak kan.

check this out



okeh lulus!

beliau telah mengikuti semua syarat dan menang sebagai my 100th follower

beliau siap buat entri lagi pasal ni. katanye siap kena refresh 4 kali semata-mata untuk menang. caya la. usaha gigih anda berbaloi.

dan sebenarnya umUMRA ni my junior..hyeaa~
pusing-pusing tang tu juga
aku juga tak tahu beliau ada blog.

takpe. yang penting beliau yang menang




Tahniah


Tahniah

Tahniah

Tahniah

Tahniah


......................................


nantikan entri tentang contest pulak

sebelum tu jom terjah jugak blog follower ke-99 dan ke-101

ke-99: kami dan mereka

ke-101: Mr iZzo

(~.~)


7 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

ala.... huhu

me_nazri said...

terlepas sudah kan huhu

Dda Ly said...

waa untung nye die...:) tahniah utk kamu jge, dah ramai follower dah...:)

meh ke rumah..
~Kau Mawarku...~
keep in touch ye..♥♥♥

umUMRA said...

yeayyyy!!!..sunbae nazri..thanx2..^_^

ASRUL ANWAR said...

ape hadiahnye?
kate nk bgtahu...huhu

me_nazri said...

hadiahnye bia pemenang reveal nnti lam satu entri...

Arif Azmi said...

Fuh!! Tahniah!! ^^,.. Saya follower baru.. ^^,.. Kalau sudi terjah balik..

Bebelan Saja