Monday, April 18, 2011

kalau kau lambat lagi aku buat macam ni...

assalamualaikum...


Pernah tak korang tunggu orang sampai 1 jam?

dan orang tu tak muncul-muncul walaupun dah lebih 1 jam?

angin tak?

aku angin okeh.

Ni dah lebih 1jam 20 minit dah ni.

sabo jela.

sabo tu ade had dia tahu tak.

rasa nak sepak je camni ha...




pastu tumbuk camni...



kalau boleh buat camni lagi bagus kot.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

memang lepas ni dia insaf la tak nak lambat lagi oh yeah



2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

dahsyat

me_nazri said...

angan2 aje...kalo betol2 abes la..hahha