Monday, December 6, 2010

moonsun cup - convoy hari terakhir

assalamualaikum... salam maal hijrah


nak lepas kan entry yang dah beku dalam peti-sejuk-draft neh...

memang tiap2 tahun ade pertandingan moonsun cup kat terengganu nih
cam endurance tu jugak la...
tapi endurance tu kuda, ni kapal layar punye

aku pegi masa hari last event tu sebab hari2 lain sume hujan turun abes banjir >>> kalo aku jual payung nih mesti untung

mase pergi tu, ade la tangkap2 gambo, tapi batery weak pulak...
so ni jela yang ade..
enjoy

kami convoy naik moto je... 4 moto sume, sorang lagi ngah tangkap gambo nih huhu


okeh.. ni ahli2 convoy nye... me_nazri, asrul, asyraf, joy


memang aku 'experience' pon moonsun kat tganu nih...


korang jangan tanye la cmne nak main kapal layar nih..aku pon tak tau


tu nampak, final antara BEN ANSLIE vs TORVAR MIRSKY
BEN ANSLIE menang... YEAHH >>> nape aku suke???



kat skrin besar tu nampak, kelajuan kapal layar tu la kot tu


tempat tuk tengok kapal layar tu...


nampak tu kapal nye... ni dekat2, nnti dah dorang duk jauh, nampak layar jela...




nak balik dah ni, minum milo dulu.. FREE je kot...

tiba- tiba kan...

..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........

Payung MILO jatuh sambil ditepis hebat oleh akak baju biru...
dengan segera aku 'CLICK' kamera.
on the scene tu... or on the crime scene....hahaha >>> poyo



KOMEN:
cam bese je... ramai orang, gerai la, konsert la,... pegi ngan harapan nak tgk kapal layar, tapi kapal layar tu jauh gile kat tengah marina tu... so nampak cam sayup2 je... lagi pon pegi hari akhir, what to expect... semangat moonsun cup pon dah hilang...

3 comments:

hans said...

weih
rindu nak minum milo dari lori milo
sob sob sob
aku dengki

P/S : Review Filem : Aku Tak Bodoh Memang Tak Bodoh! Love F.A.M.I.L.Y!

me_nazri said...

terbaek kan milo dari lori milo tu huhu

nur 'afifah :) said...

teringin nak view monsoon cup ney live..!! :)