Saturday, December 4, 2010

ape yang aku 'bookmark'...

assalamualaikum...

selamat malam sume... adoi kenyang makan kueh teow goreng malam nih... sambil meredah hujan yang tak reti nak berhenti nih... basah kejap...

weh..serius hari ini sangat sejuk macam kat cameron highland la....teringat pulak mase praktikal kat cameron highland dulu... hampir 2 tahun yang lepas... itu berlaku sebelom aku ade blog..kalau tak mesti dah aku post entry praktikal kat sini huhu.... okeh aku dah melalut nih jauh dari tajuk entry...

biase la kalo dah gune tenet ni sume nak shortcut2 kan... so aku just nak bagitau sume ape yang aku 'bookmark' kat internet window aku neh....



korang nampak tak....sorila xjelas...korang bukak la mate tu luas2 hehe

meh aku cite sket ape gune aku bookmark dorang neh....


BLOG- cangkulhijau & Al-Thareeq

2 orang blogger ni aku bookmark sebelom aku ade blog... so senang nak follow dorang nye new entry kan... blogger cangkulhijau tu dak coursemate aku dan blogger Al-Thareeq tu bestfriend aku...sila berkunjung ke blog dorang k...<<< PAKSE


Yahoomail

ini untuk memudah kan check email la..huhu...walaupon aku gune gmail, tetap aku bookmark yahoomail dan aku takde pon akaun yahoo dan aku tak bookmark gmail...hmmm<<< pelik!!!


Facebook, youthsay


ala cambese la..kegilaan masa kini kan... bukak tenet je facebook la no 1..so kalau bookmark ini lagi senang nak access...lagi2 kalo korang wat 'keep me logeed in'... memang gile la korang main facebook ni.. err.. youthsay tu sbb nak cari duit lebih<<< bleh tak ckp camni..??


blog me_nazri


okeh..ni blog aku la jangan tak tau pulak.. hari2 dok tekan link nih..tgk byk tak visitor. komen..hmm kurang memberangsangkan...kene usaha lagi...yeahhh


Maxis BB


Ni link ke page maxis broadband...senang la aku nak check kapasiti BB aku yang tinggal..bulan ni sudah terlebih la adoi...huhu..walaupon ramai orang kate yang celcom BB lagi baik dari maxis BB, aku tetap kate maxis BB lagi baik sebab sepanjang aku gune maxis BB ni, mane la pernah aku tak dapat line tenet, hosmate aku yang gune celcom BB lak yang ade masalh nak dapat line... thumbs up maxis BB!!!


Journalseek, searchdocs, cropprofailes


sume ni aku gunekan tuk siap kan thesis FYP aku... mudah la aku nak merujuk ke, xdela nnti tercari2 kan... FYP = Final Year Project.. saya kan budak final year.. hehehe..


mangastream, BH, Lelong


aku nih same je cam budak laki len, mangastream tu tuk aku bace komik2 yang best cam naruto, bleach. Tiap minggu mesti tunggu chapter baru kuar. BH= berita harian.. okeh tuk aku bace berita sebab nak tunggu aku bli paper, jangan harapla..Lelong pulak tuk tengok2 barang yang cambest haha...


okeh tujela...panjang pulak entry kali neh
wahai katak sila berhenti panggil hujan bleh tak???
sangat sejuk...

4 comments:

::FAIZ:: said...

hehehe

me_nazri said...

hehehe???

intan... said...

good boy..:):):)

Lufti said...

Weii..anime bleach lmbat betul update episode baru...aku kureng sikit bace2 mangga..xde feel sgt..ngeh3..