Friday, December 10, 2010

ko ni nak joging ke tak?? ke nak.....

assalamualaikum...

baru je lepas balik joging
kat taman sebelah mydin, kuala terengganu...
training sket sebab sabtu ni ade

sangat gigeh aku berlatih huhu


so mase aku tengah lari2 anak kucing ni... aku sempat la observe+cuci mate+lihat+tengok orang2 yang datang joging skali kat sini huhu
sini nak cite, kategori orang yang datang joging kat sini... atau kat tempat lain pon same..


kategori solo
kategori ni memang la datang sesorang, joging pon sesorang, balik pon sorang jek... objektif cume la nak datang joging, bagi sehat badan, abes joging balik...tu je >>> aku le ni hahah




kategori berkumpulan

dah name nye berkumpulan, so datang reramai la kan. Biase nye dalam 3 ke 6 orang je. tak pernah lak aku jupe sampai 10 orang. lain la kalo ade event. Dorang ni kalo dah joging tu serentak je. pastu lari ngan megah nye cam dorang tu atlet negara lak...>>> poyo!!



kategori duet
hah!! kategori ni tuk orang berkapel huhu leh gak bagi yang datang ngan kawan laki 2 orang je kan huhu.. bese nye kalo yang kapel ni semestinye takkan joging. Dorang ni jalan2 je sambil sembang2 sampai balik. Banyak benor cerite nak kongsi kan huhu... kalo yang datang ngan kawan, 2 orang je, bese nye dorang ni best friend la kan, saje nak spend time together.



kategori emas
Kategori nih tuk warga emas. Mereka ni dah saje datang menghirup udara segar pagi + nak berpeluh siket. Almaklum nak jage kesihatan. Biasanya dorang datang dengan famili or suami isteri... sweet!!!




kategori
yang datang memang la nak cuci mate
haha...memang niat dah tak betol pon datang kat taman ni kan... almaklum la yang datang sini bukan jantan saje, yang pompuan pon ramai, so ramai la yang datang cuci2 mate... lagi2 kalo taman tu ade wat senam robik, memang lagi naik miang la dorang ni huhu...nasib korang la wat dose pagi2 ni...



ni sume hasil observation aku...
tepuk dada tu tanye la korang duk kategori mane..
jangan tepok kuat sangat nanti sakit haha


4 comments:

::FAIZ:: said...

hehe

me_nazri said...

nape ko suke....ni mesti kategori ape tah hahha

ASRUL ANWAR said...

ko bg idea kt aku utk join kategori yg last tu..hehe

me_nazri said...

aku tau suke mende2 gini kan...ish3...