Monday, June 6, 2011

anwarcctv lawat blog aku....

Assalamualaikum..


Baru balik dari Terengganu semalam. Penat-penat. Jalan kat karak tu memang jem habis la. lagi-lagi kat genting sempah tu. ada la beberapa kejadian eksiden yang tak diingini...

Dah kecoh kan yang pasal video seks anwar tu dah tersebar pulak dalam Youtube sekali lagi. Kali ni versi yang disunting siap ada lagu lagi tu. Pagi ni aku bukak blog. aik ade pulak blog yang pasal video seks ni melawat blog aku haha.. adeh~

kalo korang tak percaya tengok ni...




percaya tak? jangan korang pergi klik pulak ek huhuhu


ape kejadah la semua ni


3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

lol....

me_nazri said...

lol....sila jangan klik hahaha

♥ Jieha Sabri ♥ said...

yke ini..huuu

follow awk..
meh la terjah sy at http://lovediarynur.blogspot.com.follow la sy sekali..