Wednesday, March 2, 2011

jom... ramai-ramai bayar saman....

assalamualaikum...

"PUTRAJAYA: Kerajaan melanjutkan tempoh pembayaran saman trafik selama 10 hari mulai semalam hingga 10 Mac ini. Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengumumkan di Putrajaya hari ini."

okeh pesalah trafik semua sila senyum lebar selebar pinggang anda okeh...

tempoh bayar saman yang ada diskaun tu sekarang dah dilanjut sehingga 10 MAC ni...

memang 2 hari sebelum 1 mac tu aku ada melintas balai polis trafik kat Terengganu ni, huuyoooo memang ramai orang loh... pukul 8.30 pagi lagi tu... hari yang sama aku melintas lagi jam 12 tgh hari kut... masih tak berubah..panjang lagi barisan nye...

dengan gighnya aku ade klik-klik dengan kamera pinjam hihi




5 comments:

cahayachenta said...

mmg gigih tu smpi snap gmbr...

cahayachenta said...

mmg gigih tu smpi snap gmbr...

me_nazri said...

mesti...demi blog terchenta...

::FAIZ FARISH:: said...

nasib baik aku takde saman...

me_nazri said...

bgus ka.. terlepas skiet beban nak bayar...