Thursday, March 10, 2011

.: aku sebuah motosikal :.

assalamualaikum...

aku sebuah motosikal

Baru tersdar dari mimpi yang aku sebenarnya seorang...eh salah...sebuah motosikal. aku yang berbangsa 'wave S' ini di beri nama registered 'BKE 6360'. Aku dituani oleh tuan ku yang sangat menyayangi diriku ini. Beliau adalah bukan superman, bukan batman tetapi me_nazri. Beliau telah membebaskan diiku ini dari belenggu kehambaan pada 27 Disember 2008. Terima kasih untuk tuanku.

Beliau telah menjaga ku dengan penuh dedikasi. Tidak pernah jemu memberi aku makan dan membersihkan diri ku dari lumpur dan debu haha...Dan hari ini beliau telah menukar jantung ku kepada janung yang baru.RM 50 kot. terima kasih tuan ku.

Beliau juga dengan berhati2 menunggang diriku, walaupun pernah eksiden sekali (nak kena tuan ku ni!!!). Selepas ini aku tidak akan lagi memberikan..errr hmmm aku akan memberikan sepenuh kesetiaan kepada tuan ku hehe. Terima kasih tuan ku.

ensem tak aku?? hehe


*ape yang aku post ni.....nmpak sangat takda idea ayooo