Monday, April 19, 2010

template baru = lebih ceria

Assalamualaikum...hari semalam


macam mana tajuk, macam tu la isi nye

TA da~~~ ni la template terbaru

menggantikan tempalte lame yang agak 'kelam-kelambut' xcukup cahaya matahari hehe...

template ni aku jumpe mase sedang ber'layar' di dunia tanpa wayar

lalu aku copy HTML dan jadikkan cam hak milik sendiri.. hahaha

harapnye blog ini akan lebih ceria dan semangat berblogging

xnak lagik ngan bende 'kelam' + gelap + dimn

chow


mood: sgt senang hati sebab baru lepas exam paper yang kedua, 3 more to go... :)

4 comments:

Frodo Baggins said...

ni picca towel ke haper?
wakakakkaka simbolik sangat arr derr
cap cerokodail lak tuh!
aku nak kaler pink satu!


>>____<<

me_nazri said...

hahaha...tu baju la bro....

nak ke...xbleh la nnti rosak aku punyer template... hehe

Anonymous said...

aku pn ingt pic towel...haha!

ko leh adjust pic sendiri untuk letak pic background tu.....tau kn??

me_nazri said...

yeke...how