Friday, April 16, 2010

aku baru tau....

assalamualaikum...hari semalam

aku malu nak cakap kat blogger sume...

aku baru tau cmne nak bia kan nick kite bile tinggal kan masg kat shoutmix tu ade link hehehe

baru tau pagi ni aje...

nmpak tak yang name 'mryesterday' tu xde link cam nick 'suara pemikir'




so then pagi ni tah cmner dapt ilham tuk letakkan URL blog sendiri kat ruang 'website' tu bile nak tinggal kan greeting kat blog blogger len



then ni la hasilnye name 'mryesterday' dah ade link & bleh clik tuk ke page sendirik
huhu gumbira


~~aku baru tau~~

sebenarnya dah lme aku nk wat cmni tapi.....

malu bertanye sesat jalan...

kan dah sesat...padan muke :P

9 comments:

ardinihumaira said...

tak apa :) dah tahu, sebarkan ilmu.. kan dah wat amal jariah, hehe

Rini said...

malu bertanya sesat jln, sama dgn entry aku pasal nak msk geng blogger. nasib baik aku tak tau malu, so, tak sesat ;)

Cikgu Dahlia said...

erk aku tafaham...oh mcm tu ke rupanya..hehehee baru tau, ..thanks bro

Anonymous said...

dlm entry pun leh letak link utk klik gak...;)

me_nazri said...

ardini] yela kan dah sebar kn nih hehehe

rini]tapi saya malu n byk kali sesat huhu

dahlia] kamu pon tak tau...dah tau kan huhu

MHS] yg tu aku tau....

ahmad jo said...

biar betik xtau??? haha.. xpe2..

me_nazri said...

jgn la ckp cmmtu.... malu aku huhu

REMEDY KARUNG GUNI said...

ha ha...dulu aku macam ko jugak...bila dh tau...x rajin pulak buat visit...sekarang baru nak sibuk semula...dulu busy sikit...

me_nazri said...

ooo yeke....skang study week so aku aktif cm nk gile huhuh

hahha