Friday, April 23, 2010

dicelah sepi dalam ruang kosong

assalamualaikum... hari semalam


sekarang jam 7:59, 23 April 2010

aku rasa sunyi

diperalihan masa ini

ruang kosong tanpa bunyi

sepi!

kat luar gelap

cahaya lampu jalan menerangi separa

dalam gelap itu banyak yang tersembunyi

musuh!

dari jauh kedengaran bunyi

suara menyampaikan khabar gembira

sebab adanya pembalasan baik

suara menyampaikan khabar sedih

sebab adanya pembalasan buruk

takut!

diruang kosong ini aku berfikir

diperantaraan manakah aku

diruang masa ini aku berfikir

sejauh mana nafas ku

dicelah sepi bertafakur

gundah!

sekarang 8:11, 23 april 2010


7 comments:

Abd Rahim said...

Mendalam maksudnya tue...

Frodo Baggins said...

semoga kita diperantaraan yg bawa kabar gembira. huhuhuhu


((masuk blog ni, wat aku rasa nak baring atas baju2 yg belipat ni! hahahha ...))

me_nazri said...

mrkamikaze] hehe...datg dari hati yg tulus ikhlas...

frodo] yeah begitu la hendaknya... baring la..heheh...

Anonymous said...

macam movie screening yg nuffnang wat tu...
"The Descent 2"
citer pasal makhluk dlm gua yg gelap tu...
sambungan "The Descent" yg 1st..

me_nazri said...

MHS....tak paham la..nape citer the descent nih...????

sitihajarsaadon said...

uhuuu...best best :)

me_nazri said...

best kan aja... spontan nih...