Wednesday, January 5, 2011

salah hantar SMS...kahkahkah

assalamualaikum...

waktu sekarang 8:50 pagi... diluar hujan tak henti2 lagi. aish... camne nak pergi kelas ni...
minggu ni adalah minggu pertama kuliah bermula untuk semester baru ni...
rasanya dah ramai dah blogger kuar kan entry pasal kuliah minggu pertama nih...
ada apa pada minggu pertama ni... semua nya kelam-kelambut...


malam tadi ade la classmate datang bertandang ke rumah sewa ni, lepas makan malam katanya... order nasi goreng tak sampai2... <<< nak hukum apa kat kedai macam ni???

aku yang lepas baru bersolat Isyak ni, tiba-tiba dikejutkan dengan kata-kata carut-marut kurang enak dari beliau. Terkesima jap, hampir aku pun mengeluarkan kata carut-marut kurang enak

segera aku menjenguk ruang tamu


Mr.A : oiii... aku salah hantar message... arrrghhh...kat makcik aku lak tu. Nasib baik aku tak taip 'sayang' ke ape ke... kalau tak kecohh.... adooiiii


hahaha... gelak jap dalam hati... boleh pulak salah hantar SMS...
nasib baik bukan SMS 18 SX ke kan...huhu kalau tak haru biru jawabnya