Thursday, February 23, 2012

Alhamdulillah.

Assalamualaikum dan selamat pagi

Hey readers. Hari ini sangat suka dan bersyukur :). Mau saja rasanya senyum sampai telinga. Sebab....

Interview hari tu dah ada response positive... oh yeah!!

Yes aku dah dapat tawaran kerja la. Dekat Roycepharma di nilai. :) senyum lagi... Alhamdulillah.

Tapi, interview chemist, yang ditawarkan Quality Assurance aka QA. Keje QA ni apa ek. Aku dah blur nih. Kalo keje QA ni memang la lari sangat dengan bidang yang aku belajar kat U. Tapi tak apa la, Better than nothing. Mungkin tak ada rezeki dengan bidang yang aku minat. Tunggang terbalik macam mana pun, aku tetap bersyukur :) senyum lagi, Alhamdulillah. Weekend ni mula berpindah ke rumah sewa.


-Done with job hunting-


6 comments:

::FAIZ:: said...

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Tahniah.

ciknadrahismail said...

Tahniah senior..=)

me_nazri said...

@faiz.. thanks :) alhamdulillah

@madrah... thanks junior :)

Unknown said...

apa pun tahniah la ye, kerja dulu baru tahu scop keja dia macamana, belajar perkara yg baru tidak merugikan...

pharmacy tempat aku kerja pun byk guna ubat dari company tuh....

Unknown said...

salam. Tahniah K-lo.

me_nazri said...

@khairiz.. btol aku rasa xsalh kalo nak cuba benda baru, cuba dulu baru tau... thanks anyway

@raimi... thanks remi...lupa nak personally bagitau kat ko huhu