Wednesday, August 31, 2011

makan makan dan terus makan

Assalamualaikum...

salam merdeka raya... Kenapa ek merdeka raya panggil nye? sedangkan raya dulu baru merdeka so kena la panggil raya merdeka.. kan? erk..!

Okeh, 'raya merdeka' memang sangat tidak sedap bunyi nye.. abaikan.

wohoo... raya ke tiga sudah, maka nya hari ni nak buat ape ek? haha buat benda yang same macam 2 hari lepas la. Makan makan dan terusss makannnn...... best2..

Ketupat



Rendang ayam, kalau ada daging lagi best.



Nasi impit dengan kuah kacang.. nyum2

dan juga kuih muih la...


Faveret bahulu.



Cuma satu je nak ingat kan, kalau makan dah terlebih banyak tu jangan lepas tu menyesal pulak ek. Yela, sana sini mula naik dah.. huhu. Cakap kepada diri sendiri.

Okeh jom joging esok. hahaha

Meh nak bagi tau tak lama lagi nak buat contest nanti kan... he he

selamat hari raya


2 comments:

budak kacamata said...

cdap kuehh..mtk cket..

me_nazri said...

dah abes kot... hahaha