Sunday, May 1, 2011

Ahaaaaa....lega

Assalamualaikum...

Mula-mula sapu semua sawang kat dalam blog ni.Tak tahan dorh nak blogwalking, layan-layan blog ni. 2 minggu kot tak menjeguk blog sebab exam final sem dan final year juga. Mood: sedih :(

Ok, cukup sedih sesaat dua sudah. sedih lame-lame tah ape jadinya haha.

Eipp...hari ni 1 MEI, hari cuti rakyat Malaysia, dan hari ni hari ahad, hari yang memang cuti. Maka dengan itu ganti esok pun cuti. Yang demikian, semua orang cuti lame-lama. aku tak paham dah apa aku cakap ni haha.. harap korang semua cuti dengan baik la hendaknya.

Eipp.. hari ni bangun awal, tapi tak tahu nak buat apa. Last-last duk melangut kat depan anak-anak ikan semua. Bari menetas tu yeayy... Entri seterusnya aku cite pasal anak-anak ikan aku ni.


Sekarang blogwalking dulu. membalas kunjungan, follow-follow, comment-comment dan fikir untuk wat contest macam mana yang aku pernah janji nak buat dulu kat entri ini

exam kan nak wat camner....


jom blogwalking while holding hand

Kecik-kecik dah pandai ek


Besar-besar bercinta pulak


Happy family.. :)


Bahagia sampai ke tua
still holding hand

~OH~


No comments: