Monday, February 7, 2011

makcik, daging ni liat la...

assalamualaikum....

morning readers,

Lepas habis ujian JPJ semalam, kami bertiga pergi la makan tengah hari kat food-court Giant, konon-konon cam merai kan la kejayaan kami... semalam masa test tu tak sempat pun nak breakfast, dengan perut yang kosong tu la kami bertiga amik test JPJ dan lulus hahaha....

Ceritanya masa tengah makan tu,

me_nazri: ish daging ni liat la

Alam maya: liat kan... dorang ni tak pandai masak la

me_nazri: oh kau pun amik daging tu jugak ek..... letih la nak makan macam ni... tengok nak cubit sikit pun susah....

Asrul: hahahaha

Alam maya: nanti aku nak pergi complain..

10 minit kemudian....

Alam maya: dah aku dah cakap dah dengan makcik kaunter tu...

T.A.M.A.T

Actually nak ceritakan yang tindakan Alam maya tu sesuatu yang betul... letih loh aku nak makan daging tu... liat.. siap sangkut celah gigi lagi.. disebab kan dah bayar kan so kena la makan sampai habis sebab tak ke membazir, rugi je bayar tapi tak makan.

Sebenarnya pengguna ada hak nak complain perkara-perkara yang macam supaya next time dia akan masak daging lembut lagi... macam mana kalau yang makan tu orang tua, tak tercabut gigi nak makan.

Tak payah la nak rasa kasihan dengan tuan punya kedai, sebab dia sepatutnya menyediakan pelanggan dengan servis yang terbaik, so tak adalah pengguna rasa rugi...bayar mahal tapi tak enjoy pun makan kat kedai tu.... kan best kalau bayar mahal tapi sangat puas hati ngan servis kedai tu, kan????


ok2,
kelas sudah bermula

5 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Kadang2 kalau komplain, diorang marah balik... kata tak suka jgn dtg... apekah? hm

iamazue said...

Hari tu kwa order pizza domino delivery sampai depan pintu rumah. sejam setengah kemudian baru sampai. . punyalah lambat.. janji 30 minit aje. so kitorang komplen.

2 Pizza tadi tu dpt makan free tak payah bayar + kupon pizza free next order.. best.. best..

makcik tadi kena bagi kupon makan free jugak lah DE. baru lah DE (Pelanggan) nak datang lagi dan lagi dan lagi...

me_nazri said...

faiz- mmg pun..hari tu ade komplen , kene marah balik...tapi kedai lain la...

kakwa- best la camtu..lenkali bagi bagi alamat yang tah ceruk mane pastu komplen haha

ASRUL ANWAR said...

customer is always right!

me_nazri said...

always and forever always...