Monday, March 22, 2010

dia itu bising lagi..

assalamualaikum... hari semalam



Dulu ketika perasaan itu datang tanpa diundang

aku menerima dia itu dengan baik

walaupun akhirnya tiada yang menyambutnya

lalu, tinggal lah aku bersama dia itu berthun lamanya


dia itu hanya berdiam diri

tidak pernah sekali pun dia itu bising selepas peristiwa itu

sunyi dan sepi 

aku sakit


hari hari kulalui tanpa perasaan lagi

gembira atau tidak bukan lagi ku kisah

palsu


tiba tiba dia itu bising

bising sangat

aku tak mahu dengar

sesekali aku suka

sesekali aku keliru

haruskah

aku keliru

aku tak tahu

aku tak sanggup

aku takut




7 comments:

Frodo Baggins said...

woohoooo ~ mendalam ...

>>___<<


chill mr semalam ...

Anonymous said...

aku pun turut keliru

aku pun x tau kenapa aku keliru...

maybe sbb aku x faham tu

xper la..aku tetap baca itu

huhuhuhuhu

me_nazri said...

i really confuse guys...huhu

Kakwa said...

awatttt? sape yang bising tuhhhh?

me_nazri said...

rahsia la...~~~

adzMie said...

hahhaa...oit pe ko mngarut neh

me_nazri said...

luahan hati kanda..hahah