Saturday, July 10, 2010

my new partner....

Assalamualaikum....


let the picture tell the story...


dengan bungkusan



tanpa bungkusan



after setup molek




CPU = RM856 = set terbaik setelah penat servey di alam sentral shah alam mase cuti sem

MONITOR ACER 18.5'' = RM375 = termurah di Kuala Terengganu

MOUSE LEXMA = free gift sbb bli CPU

KEYBOARD LEXMA = free gift gak

SPEAKER SONICGEAR MORRO200 = free gift jugak


TOTAL = 856 + 375 = RM1231


Agak ok ngan harge ni sbb duit nye pon aku meminjam

disebab kan taknak meminjam byk sangat..

inilah hasilnye...

partner terbaru aku di 'alam maya' ini
...


^= puas hati =^

3 comments:

sitihajarsaadon said...

murah la tu dgn harga mcm tu..kalau beli lappy bru pon xleh dpt ngn harga mcm tu..nway,bergembira lah dgn ur new partner :P

Anonymous said...

yeayyy! susah2 jer beli hadiah besday ke aku....xper la aku pass kat ko jer erk...hehheh <<<---aku prasan

me_nazri said...

aja - aku kan memimjam..so xnak la ssh kene byr balik nnti kan huhuhu

MHS- hahah ko nak hadiah ke...bakpe xkabo...