Wednesday, February 17, 2010

kegirangan bercuti 1

Assalamualaikum...hari semalam

cuti~~~~...sekarang ni masih dalam mood cuti raya cine..walaupun xberaya tapi cuti tu adalah wajib hahaha... xde ape yang nak di kongsi bersama sebab cuti2 ni aku duk umah aje... nak berjalan lebih2 pon kene fikir gak pasal duit... Kene la berjimat sebab tengah tahun di kene praktikal latihan industri...

aku sampi kat bumi shah alam ni 4 hari yang lepas...turun aje bas kat Padang jawa, aku pon bergerak ke pasar malam...kebetulan ade maka pergi la.. kalo tak sampai ke tua pon takan pergi ngan saje2 aje... xde ape pon nak carik kat pasar malam ni... nak jalan2 aje.. beli keropok.. air pastu balik... (beli keropok tu adalah wajib :)))

dah name nye berjalan mata kene la melilau tgak brang2...tetibe mataku terpaut pada sehelai baju yang telah lame kucari selama ini...huhuhu... walau pun ianya sekadar baju berlengan panjang bundle... tapi aku minat la... aku pon beli tanpa ragu2 lagi... RM 5 aje.. ok la for bundle...


then...berjalan lagi


sekali lagi mataku terpaut pada selai suar 3 suku bukan bundle ...huhu.. hati sudah berkenan xder ape yang dapat menghalang... lalu ku beli... hahaha RM1o... Ok la sbb suar nye tebal...

lalu ku pun berjalan pulang ngan puas hati nyer... girang nyer
Berbaloi-baloi... :) Baik punyer...


ni la baju n seluarnyer...

6 comments:

FaizalSulaiman said...

whoaaa..lama tak g pasar mlm kat pdg jawa tuh sejak habis blaja kat shalam.huhu

Mr.YesterdaY said...

eh ko pon pnah pegi cni ke...huhuh best kan

ASRUL ANWAR said...

aii..balik ber shopping nmpk... ;p

Mr.YesterdaY said...

nmpak nye cm tu la...semuanya tak disengajakan plus keiginan huhu

Mr.Homosapiensz said...

padang jawa tu katner erk....
pesal x possing jer..x dpt imagine camne rupa suar n baju tu..hehhe

Mr.YesterdaY said...

padang jawa terletak kat shah alam...pinggir shah alam...

sbb tak posing adalah...xder sape nak tlg amek kan...

nak amek dpn cermin pon takan nampak...