Thursday, January 21, 2010

iam speechless...

Assalamualaikum...hari semalam

iam speechless....
dah lame rasenye tak post ape2 kat blog ni (baru 5 hari je pun huhuh)
2 3 hari ni ayik sebok ngan assignment yang tak penah nak habis sampai takde mase nak cari bahan untuk entry baru...
walau pun sebok (
konon nye la) aku masih aktive ngan blogWalking...
nampaknye kawan kite sitihajarsaadon sgt aktif dengan entry baru yang tak penah putus
lawati la....sitihajarsaadon

12.43 dinihari...aku masih speechless...

7 comments:

ASRUL ANWAR said...

tahniah kepada mr yesterday dengan blog yg comey gtu...selamat berblog.. ^^

Mr.YesterdaY said...

ssh jagk nak wat blog ni rupenye....mekaseh2..

sitihajarsaadon said...

yes yes...mmg ssh!kene xplore byk benda!!nway, jln2 lah selalu kat blog ye :)

Mr.YesterdaY said...

hahaha u mean blogwalking....jgn risau itu mmg aku selalu lakukan

ASRUL ANWAR said...

blogwalking? istilah baru nie... ;)
emm, jemputla "blogwalking" jugak ke blog aku..hehe

Mr.YesterdaY said...

aku akan selalo ber'blogwalking' kemana2 blog yang aku jadik follower...
if ade entry baru mmg aku akn bace punyer...

ASRUL ANWAR said...

buatla chatbox nazri.. ^^