Monday, November 29, 2010

cikgu shida mengganas!!!!





assalamualaikum...

selamat petang sume...
korang pernah dengar tak CIKGU SHIDA... hhuuiii... popular kot cikgu ni.... dengan hanya berbekalkan webcam, earphone, akaun youtube dan sambungan internet beliau telah popular dalam mase 3 bulan aje.... cube korang taip dalam YOUTUBE >>>> 'cik shida's MIMING'.... gempak kot...

aku first tengok video ni dah 2 bulan lepas... tup2 hari ni aku aku bukak blog DARK BATMAN... terkejut aku ade entry khas tuk cikgu shida ni... bukan DARk BATMAN aje yang wat entry pasal cikgu shida ni... banyak lagi la... nnti aku bagi link kat korang sume, leh bace la kat blog dorang sume...

mase tu baru korang tau sape cikgu shida sume nye hahaha (jahat...hehe)... bagi korang yang dah tau dah sape cikgu shida ni, korang gelak yea??? korang jahat oke... support la siket local talent.

bagi aku personally, no komen kot, lantak ko la cikgu shida nak wat ape... asalkan jangan wat yang bukan2 sudah... elok2 dok post video miming aje, tengok2 post video l***h lak... ish jangan2 jatuh maruah....


introducing

~CIKGU SHIDA~




p/s: ni ade link ke blog cikgu dahlia...korang bace la ek..

1 comment:

::FAIZ:: said...

Dia suka Miming.... n seorang guru...