Monday, August 16, 2010

sahur student bujang di terengganu...

Assalamualaikum...

hari ini... 5 Ramadhan..

selama 5 hari pose ni

dah 3 kali terlepas -tak bangun- sedap sangat tido- untuk bersahur

- sahur itu membezakan puasa ISLAM dengan YAHUDI -

kat terengganu ni tak macam kat pantai barat

kalo nak bersahur boleh g mane2 gerai tuk makan sahur

kat sini kurang ade gerai yang dibuka untuk sahur

untuk berbuka banyak huhu

jadi nye kami student nih makan kat rumah ajela...


MENU SAHUR STUDENT BUJANG SET A:

Roti 2 keping


kaya


kurma


air oat instant



MENU SAHUR STUDENT BUJANG SET B:

air oat instant



Bubur lambuk yang diambil percuma petang hari semalam di
YT MIDTOWN HOTEL @ MASJID PUTIH
hahaha



ni la alkisah hidup student bujang di terengganu yang bangun bersahur

ape menu sahur anda??? :)

rasa nak main mercun la...hmm


^=LAPAR=^


3 comments:

Anonymous said...

salam...masak la d.e..just simple2 je..however,menu sahur d.e nmpk sdp...hi3..

sitihajarsaadon said...

aku set A tu
sma..sejibik mcm ko
air milo tp letak oat/nestum
pastu roti kaya..
las2 kurma
sebelum masuk subuh, minum air masak byk2 smpai kembung perut,,hahaha!

mryesterday said...

hahah ho aja..kembung air la ko nnti huhu